23 syyskuuta, 2011

Uusia lakkoja ja lakkalaatikko

Muutama epätoivoinen kynsipäivä takana, oon ollut joka päivä vain erilaisissa yksivärisissä lakoissa. Tänään pitää taas jotain yrittää, jos nyt onnistuisi. Lasillinen punaviiniä kaveriksi ;)

Tässä on kuitenkin muutama kuva lakoista, jota oon tällä viikolla saanut. Lisäksi ostin lakoille ja vähille tarvikkeille laatikon, jossa pysyvät suht järjestyksessä olematta pitkin meidän "baaritiskiä" ;)

Tarrat, Konadit, hoitotuotteet, käsivoiteet ja lakat omissa osastoissa :)
Äiti on varsin huomannut mun lakkainnostuksen, ja toi mulle muutaman lakan mitä ei käytä. Aivan ihania punaisen sävyjä, vaikka niitä mulla alkaa ollakin jo riittävästi, näiden lisäksi ainakin neljä vielä. Orlyn sävyn nimi on Red Carpet, Dioria en jaksa käydä tarkistamassa. Ensin alla lakat pulloissa, sitten kynsillä kaksi kerrosta. Peukussa itselle vertailuna Rimmel Pron punainen lakka.

Sitten vielä tämänpäiväiset hankinnat, Sally Hansenin putsarin huonoista kokemuksista huolimatta ostin kynsilakan, koska sävy vain oli niin ihana. Ja en ole aluslakan ystävä, ja tämä lupasi toimia alus- ja päällyslakkanakin, mitä sitten tarkoittaakaan :D Ja en voinut ohittaa noin marjaisen väristä Lumenea ;)

3 kommenttia:

  1. Mistä tuo laatikko?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minimanista ostin, oon kyllä prismoissakin nähnyt. Tämä on niitä SmartStore-laatikoita :)

      Poista
  2. "Aivan ihania punaisen sävyjä, vaikka niitä mulla alkaa ollakin jo riittävästi, näiden lisäksi ainakin neljä vielä."
    - Meinasi alkaa hymyilyttään;) Paljonkos nyt on? Vai pystyykö edes lakskemaan enää:D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)