26 marraskuuta, 2011

Neitikynnet

Pikkuveljen tyttöystävä pääsi eilen mun uhriksi ;) Oon toivonutkin, että ihmiset uskaltaisivat tulla mulle lakattavaksi että saisin harjoitusta. Osaankin omat kynnet suht siististi lakata, mutta täytyisi saada harjoitusta muidenkin kynsien lakkaukseen.

Ostin tosiaan aiemmin OPIn Aphrodite's Pink Nightie -lakan, ja kerran kokeilin sitä kynsiin niinkuin aiemmassa postauksessa kirjoitin. Nyt se pääsi käyttöön, ja näyttäähän se tosi kivalle, toisten kynsissä ;)

Ajatuksena koristeluihin oli pinkkiä ja helmiä. Jotain muuta kuitenkin piti saada, ja päädyttiin tarroihin. Oon ostanut nuo tarrat seppälästä aikanaan, mutta ei ollut tullut käytettyä. Ne on odottanut seuraavaa ranskista, mutta ei ole tullut tehtyä. Ne oli tosi hyvät, ja sopi varsinkin tähän lakkaukseen. En ole ihan varma tykkäänkö siitä, että koristelut ei ole ns. symmetriset (tai miten sen sanoisi) mutta kivat ne on silti :)

Pahoittelen huonolaatuisia kuvia, joskus mä vielä vien mun kameran korjattavaksi ja opettelen kuvaamaan :D





Kynnet oli pehmeät, niin laitoin kärkiin Mavalan Scientifiquea ja aluslakaksi Sally Hansenin vahvistavaa hoitolakkaa. Kynsillä kaksi kerrosta OPIn Aphrodite's Pink Nightie'a ja seppälän tarroja. Helmenpuolikkaat kiinnitetty OPIn Start to Finisillä ja päällyslakkana Konad.

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)