25 joulukuuta, 2011

Jouluaaton kynnet

Näitä suunnitellessä meni hetken aikaa. Mun piti yhdistää ranskis, musta, valkoinen, punainen, vihreä ja kulta :D Mulla oli aattona musta kotelomekko, jossa kultaisia kukkia ja alla valkoinen paita. Joulun väritkin halusin. Tällaisiin sitten päädyin :) Mä tykkään näistä kovasti! Ja ennenkaikkea nämä oli helpot tehdä, aikaa kun ei ollut mitenkään liikaa.

Mulla on ollut jo hetken aikaa tuo Rainbow Connection, enkä ole keksinyt sille käyttöä. Voitin saman lakan myös Shinyn arvonnasta, ja nyt niitä on kaksi pulloa :D Tämä oli kyllä niin ihana, että täytyy alkaa suunnittelemaan jo uuden vuoden kynsiä ihan vain tälle lakalle :)

Oon myös tuskaillut, kun en ole tahtonut löytää hyvää ranskislakkaa. Oon ostanut montakin kokeeksi, ja tämä ihanuus on ollut yli puoli vuotta mun hyllyssä! Miten en ole aiemmin huomannut? Ei peitä juurikaan, mutta sen verran, että kynsien keltaisuus melkein häviää. Levittyy ihanasti ja kuivuu nopeasti! Nyt on etsinnät toistaiseksi lopetettu :)


Ilman aluslakkaa tällä kertaa, ajattelin että noin vaalean kanssa ei ehkä tarvitse. Alimmaisena siis Rimmel PROn Pink Oyster, kärjissä OPIn Alpine Snow ja Rainbow Connection, strassit kiinnitetty Konadilla. Hiutaletarrat on arkista, jonka voitin shinyn arvonnasta ja kaiken päällä Mavadry.

Meinasin vielä laittaa kuvan mun jouluasusta ja viimeisimmät lakkaostokset, mutta tuli harvinaisen pitkä postaus ja kuvia olis ollut ehkä liikaa :)


Tässä vielä Wilhelm-tonttu toivottaa kaikille lukijoille ihanaa ja rauhallista joulunaikaa!

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)