10 tammikuuta, 2012

31 Days Challenge, Day 2: ORANGE Nails

Tässä sarjan toinen postaus, oranssit kynnet. Eipä näistä paljoa sanottavaa, hyllystä oranssi lakka käteen ja menoksi. Voitin joulun alla Nailicious -blogin arvonnassa 3. palkinnon, ja se paketti tuli minulle eilen :) Ja siellä oli kuin tilauksesta kulta-oranssia glitter dust/diamond sekoitusta :D




-Orly, Nail Armor
-OPI, Atomic Orange, 2 kerrosta
-Glitter diamond /dust
-Mavala, Mavadry

Joudun näillä kynsillä olla toisenkin päivän. Vähän ehkä harmittaa, koska vaikka totuin kyllä näihin, on ne hieman tylsät :P Pitää kuitenkin värjätä juurikasvu, koska alan näyttää pian kaljulta :D Ja me ollaan lähdössä pitkälle viikonloppureissulle, niin pitää tietysti näyttää parhaalta mahdolliselta ;)

Oon muutaman kuukauden katsellut tuota Lancôme Hypnôse Doll Eyes -mascaraa. Päädyin vihdoin eilen ostamaan sen, ja ihan luottavaisin mielin koska olen Hypnôse Dramasta tykännyt paljon.



Tämä oli kuitenkin pienoinen pettymys, jos ripsaria voi arvostella yhden päivän jälkeen. Yleensä pari päivää, ennenkuin mascara näyttää parhaat puolensa, ainakin mulla ;) Koostumus on paksu ja kuivahko. Mascaraa lupaa tuuhentaa, pidentää ja erotella. Ensimmäisen kerroksen jälkeen aloin ihmetellä, mistä tulee niin voimakas ruusun tuoksu! En ole ikinä sietänyt ruusun tuoksua, ja minulle tulee siitä aavistuksen huono olokin. Eli mitään ruusutuoksuja meillä ei ole, jotan tuoksutin mascaraa. Oikeesti, pitääkö mascara hajustaa? Tai eikö siitä pitäisi mainita paketissa tai myyjän kassalla? No, omiin ripsiin sudin kaksi kerrosta, ja tämä kyllä erotteli ripset ja hieman ehkä tuuhensikin. Mutta pidentävää vaikutusta en huomannut, eikä tämä myöskään kaareuta ripsiä niinkuin Hypnôse Drama. Taidan pysyä jatkossa siinä, tykkään enemmän Spider Eyes -efektistä :D

8 kommenttia:

  1. Mulla on se pikkutesteri tuosta Doll Eyesistä. Kokeilin sitä pari kertaa syksyllä ja se on ollut avattuna nyt kai pari-kolme kk. Ja nyt se on kuin unelma <3. Mulla Lancomen ripsarit on aina olleet liruja ja tosiaan pitää olla avattuna sen kuukauden, et koostumus vähän jäykistyy. Ei siis kuullostanut ollenkaan Doll Eyesiltä tuo kuvaus paksu ja kuivahko. Onkohan sulle sattunut joku viallinen yksilö (vai mulle ;))?
    Mulle Doll Eyes tekee erotellut ja siistit ripset, itse kun en välitä paakuista, enkä niistä hämähäkin koivista :P.

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulla erilainenkin kokemus :)Voisikohan niissä olla niin paljon eroa? Tässä on paksu creme koostumus, ei ainakaan vaikuta mitenkään "sekundalta"... Meillä on varmaankin erilaiset vertailukohteet ;) Tämä todellakin kyllä tekee huolitellun näköiset ripset, mutta jotakin jää mun makuun vielä puuttumaan... Pitäisiköhän itsekin kokeilla "kuivattaa" vähän aikaa ;)

    VastaaPoista
  3. Kiitos Rose! :) Näissä on livenä paljon enemmän kullan hohtoa, kun glitteristä puolet on kultaista :)

    VastaaPoista
  4. onpas söpöt kynnet :) Tuo OPIn lakka on aika herkullinen värinen!
    Minulla on aina hirvee kammo ostaa ripsaria, koska ne ei ikinä "toimi" mulla... Jos ne lupaa "pidentää, tuuhentaa, blablabla" nii kuitenkin mun ripsissä (lyhyet ja ohuet ja SUORAT.....) ei näyttäis edes olevan ripsaria.. :/

    VastaaPoista
  5. Kiitos Nails1820! :) Oli pakko ostaa tuo, vaikka on MNY:ltä melkein saman sävyinen :D

    Itse tykästyin niihin false lash effect -ripsareihin :) Viimeiset kolme "pulloa" on ollut Maybellinen The Falsies Volume Expressiä. Sitä ainaki uskallan suositella :)

    VastaaPoista
  6. Kiitoksia ! :)
    Ihana huomata, että joku toinenkin lisäkseni ymmärtää, että kyseessä on rakkauskynnet. Luokkakaveri kysyi, miksi kynsissäni on iu ja sydän :')

    On muuten ihanan bling-blingit kynnet !

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)