12 tammikuuta, 2012

Jääprinsessan kynnet

Tai mulle ainakin tuli mieleen jääprinsessa :D Harjoittelin eilen tulevaa reissua varten kynsiä, varsinkin noita "strassikoruja" piti kokeilla. Päätin etten lähde sotkemaan Konadeilla, mun leimaustaidot kun ei ole ihan huipussaa ;) En vain tehnyt lopullisilla väreillä vielä, teen tänään tai huomenna aamulla "oikeat" :) Mulla ei tule olemaan mitään sinistä yllä, mutta halusin nyt kynsille Color Clubin Cold Metalia.

Se on niin ihana lakka, olis peittänyt jo yhdellä kerroksella mutta laitoin kaksi. Sitten tein strassikorut, joihin olen idean nähnyt ainakin Sonnelassa. Kokeilin myös, miltä Gone Gonzo näyttäisi muissa kynsissä, ja näyttikin tosi kivalta :) Työkaverit ihmetteli miten maltan poistaa nämä jo tänään :D Itsekin kyllä tykkään näistä kovasti!

Tämä(kin) lakkaus näyttää erilaiselta sisällä ja ulkona, niin laitoin molemmat kuvat :) Parhaalta tietysti ulkokuvassa, mutta sisäkuvassa näkyy paremmin Gone Gonzon siniset hippuset.




-Orly, Nail Armor
-Color Club, Cold Metal, 2 kerrosta
-OPI, Gone Gonzo, 1 kerros
-Strasseja, kiinnitetty Konadin liisteröityneellä Top Cotila
-Orly, Sec n Dry

Olen tykännyt lukea muiden blogeista "off topic" -postauksia, ja ajattelin että voisin itsekin tehdä sellaisen. Vaihtelu  virkistää ;) Lisäsin kyselyn oikeaan yläreunaan. Aiheet ovat hieman kuluneita, joten saa jotain muutakin aihetta ehdottaa kommentilla! :)

7 kommenttia:

  1. gone gonzo ja tuo color clubin lakka sopivat hyvin yhteen! :) Hieno lopputulos mielestäni :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Rose! :)

    Kiitos Nails1820! :) Tykkäsin kans, kun ei peittänyt liikaa alla olevaa lakkaa. Sun kommentti tuli muuten tuplana, poistin toisen :D

    VastaaPoista
  3. Nämä siniset on todella hyvät. Harmillista, kun itselläni on niin nysät, että niihin ei mitään kauhean vaikuttavaa keksi tehdä. Tuo 31 päivän haaste näytti tosi mielenkiintoiselta, jännityksellä odotan! :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos Mervi! :) Lyhyiden kynsien aikana mä käytän tummia lakkoja, näyttää hyvältä lyhyissä. Ja ranskiksilla saa pitemmän näköisiksi ;)

    VastaaPoista
  5. Ihanan siniset! Tykkään kovasti, olen eka kertaa vierasilla ja olet tosi taitava :) Mistä muuten saa tuollaisia pisaran muotoisia strasseja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Ainakin Sanna Taralta löytyy, mulla on linkki sinne tuolla oikealla ylhäällä. Itse tykkään tilata sieltä, tulevat yleensä seuraavana päivänä :) Mutta onhan niitä muuallakin, esim. mimaxilla ja muistaakseni cesarsshopissa :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)