26 toukokuuta, 2012

Ensimmäiset kokeilut XL-laatalla ja -leimasimella + uusia hankintoja

Enhän sitten malttanut heti olla kokeilematta uusia ihanuuksia :D Mun tosiaan piti tehdä illanviettoon kynnet, ja ajattelin kokeilla uusia laattoja ja ennenkaikkea leimasinta, jotka tilasin MagnoNailsiltä. Olin varannut aikaa tehdä uudet, jos en osaisikaan, mutta näistä tuli kyllä niin ihanat!

Olin aluksi epäileväinen silikonkumin oloista leimasinta kohtaan, ja varsinkin, kun "tyynyt" ei ollutkaan liimattuna varteen, vaan ne saa irti. Onkohan tällä joku tarkoitus, en tiedä. Leimasinta oli todella helppo käyttää, vaikka sainkin parista kynnestä vähän suttuisen. Se vain painetaan kynnelle, ja kynsi ns. uppoaa sinne. XL-laatan kuvat ovat hyvänkokoisia, ja riittivät vaivatta mun lapiokynsille.

Mustaa piti saada mustiin pukeutuvalle, ja olin päättänyt kaveriksi hopeisen leimauslakan. Musta lakka on OPIn Lady in Black, ja leimauksessa Fab Ur Nailsin Stamping Polish Silver. Sitten olikin valtava urakka valita kuviota, ja vaikka niitä nyt löytyykin, en silti meinannut löytää mieluista :D Valitsin tuollaisen "tapettikuvion", ja oon kyllä erittäin tyytyväinen näihin! Kohdistus vain tuottaa edelleen hankaluuksia, ja pikakuivattaja päätti vähän levittää kuvioita.





Tällä kertaa ei ole kuvia lakoista ja tarvikkeista, koska esittelen viimeisimmät tilaukset. Ensimmäisenä tavarat MagnoNailsiltä, jotka tulivat minulle. Kaksi XL-laattaa, kuusi "pikkulaattaa", stampperi ja arkki siirtokuvia. Kaupanpäälliseksi sain glitter diamond/dustia, kynsiviilan ja arkin 3D-tarroja :)




Chez Delaneylta tilasin "hieman" siirtokuvia :D En todellakaan alkanut näitä arkkeja yksittellen kuvaamaan, oli niitä sellainen läjä! Etualalla kaksi arkkia ilman pakettia, ne olivat kaupanpäällisiä. Lisäksi kaksi ihanuus Nufua, vihreä hololakka ja vihreälastulakka.



Näistä kuvista nyt osaa jo olettaa, mitä tulee kynsillä lähiaikoina näkymään :D Ens viikon alussa pitäisi vielä kolahtaa TD:n paketti, joten paljon uuttaa siis luvassa. Nyt yritän pitää taas kolmisen viikkoa taukoa tilailusta, peukut pystyyn että onnistuu ;) Sain tänään taimistollekkin uppoamaan kivan summan, mutta hei, nyt meillä on ainakin köynnöksiä ja vesiallas linnuille :D

8 kommenttia:

  1. Noi kynnet on niiiiin kauniit! Oi että miten musta ja hopea voikaan näyttää niin mahtavalta. Tosi upeat ja hienostuneet! Mulla on XL-stampperi postissa matkalla mun luo vielä. Odotan innolla että pääsen kokeilemaan!

    gameofpolish.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Itse miellänkin mustan kaveriksi hopean, ja valkoiselle kullan :) Toivotaan, että sun stampperi saapuu pian :)

      Poista
  2. Oi että ihanat kynnet! Mä niin ootan kans tuota stamperia, mutta ei sillä tällä hetkellä oo niin väliä kun on niin lyhyet kynnet! Mut kyllä ne tästä vielä kasvaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Kohta se on perillä ;) Mä en ole ikinä onnistunut Konadilla saamaan isoja kuvioita hyvin, tämä oli ihan taivaan lahja tälle tytölle ;)

      Poista
  3. Tosi nätit kynnet.:) Mulle on tulossa ensi viikolla XL-laatta ja XL-stampperi enkä malta oottaa et pääsee niitä kokeilemaan.:D Ihana kasa noita siirtokuvia.:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ne on kyllä odottamisen arvoisia! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)