30 kesäkuuta, 2012

En turhaan ostanut Ruby Pumpsia

Pikainen postaus eilen pikaisesti lakatuista kynsistä! Olin tosiaan kolmatta päivää "vesikynsillä", ja olis ne menneet neljännenkin kun ei olleet kuluneet juuri lainkaan. Lähdettiin kuitenkin "yllättäen" paikalliseen, kun lapset on äitini mökillä tämän viikonlopun.

Yhtäkkiä muistin, että olin tilannut China Glazen Ruby Pumpsin, eikä se ollut päässyt kynsille vielä. Enhän oikeasti sitä edes halunnut, se oli vain tilauksen täytettä, ja se tuntui niin klassikolta että se pitää vain hyllyssä olla :D

Googletin esimakua miltä se mahtaisi näyttää, ja totesin että ompas aika punainen ;) Kaikkien punaisten joukosta pisti silmään kuva, jossa sitä oli laitettu mustan päälle. Rakastuin heti! Lakkasin vain yhden kerroksen OPIn Lady in Blackiä ja yhden kerroksen Ruby Pumpsia, ja valmis. Olisi ollut aikaa koristeluillekkin, mutten osannut ajatellakkaan tälle koristeita kun ihan lumoutuneena tuijottelin vaan kynsiä, niin ne sitten jäi :D Kuvia näpsin pikaisesti, ja vain yhden niistä kelpuutin.


Tosiaan, kun olin lakannut kynnet mustalla, olin supertyytyväinen kun kynnet on lyhyet. Mun mielestä musta vaan näyttää paremmalta lyhyissä kynsissä. Kun taas laitoin punaista päälle, harmitti kun oon mennyt lyhentään. Mun mielestä punainen taas sopii pitkille kynsille paremmin :D Löyty vielä yksi plussa lyhyydestä! Poistin edellisiä lakkoja folion kanssa, ja kynsille riitti kun oli leikannut sen vanulapun neljään osaan :D

7 kommenttia:

  1. Mulla on riittänyt pitkissäkin kynsissä 1/4 vanulapusta.. En käsitä, että miksi, mutta toiminut on kuitenkin! Ja ihanat kynnet! 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä en ole yrittänytkään "vajaalla" lapulla, oon leikelly sellasia jotka peittää kokonaan. Hyvä tietää, voikin kokeilla kunhan nämä tästä kasvaa ;)

      Poista
  2. Ihanat! Ja Ruby Pumps on meikäläiselläkin MUST HAVE-listalla. Harmittelin, kun se kerran oli Kickissä alessa, enkä hölmönä ottanut mukaan. Noh, tyhmästä päästä kärsii koko lakkavarasto. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Näinhän se on :D Kaikki lakat, joita joutuu jättää kauppaan niin harmittaa ;)

      Poista
  3. Ruby pumps löytyy himotuslistaltani, ihana lakka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä, ehkä jouluna päätyy seuraavaksi kynsille ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)