19 syyskuuta, 2012

Lilaa leimausta

Toissapäivänä Cesarsilta tilaamani C1-laatta oli jo eilen laatikossa, ja hetihän sitä piti päästä kokeilemaan :) Lisäksi sain testattua neljää lakkaa, jotka eivät ole olleet aikaisemmin kynsillä :D Sinänsä outoa, ettei ole tullut noita OPIn lakkojakaan kokeiltua, mutta läpikuultavat värit on vain mulle hankalia tarttua.

Nämä on vähän sekalaiset kynnet, eikä väritkään niin osunut yhteen. Halusin kuitenkin kokeilla mahdollisimman montaa kuviota. Tykkäisin yksistään joko peukalosta ja nimettömästä tai sit muista, mutta yhdistelmänä nämä ei toimineet :D Leimatkaan ei täysin onnistuneet, mutta saattoipa olla leimaajassa vika ;)




 -Orly, Bonder
-Nimetön ja peukalo: alla kaksi kerrosta OPI Skulls&Glossbones, päällä kaksi kerrosta OPI It's Totally Fort Worth It, Wet n Wild Kaleidoscope 1 kerros.  Leimat Fab Ur Nails Stamping Polish Silver.
-Etu-, keski-, ja pikkusormi: Pohjalla kaksi kerrosta Wild&Mild Nightbird, päällä kaksi kerrosta OPI The Color to Watch. Leimat Color Clubin Wild at Heart.
-C1-leimauslaatta, Cesarsilta
-Seche Vite

Nämäkin viihtyivät kynsillä vain vuorokauden :D Mutta tämänkertaisessa lakkauksessa toivon viihtyväni perjantaihin asti.

Huomenna mulla on jännät paikat, mies oli työkaverilleen luvannut että mä korjaan sen geelikynnen :D Naispuolinen on siis tämä, ja se kynsi on lähtenyt kokonaan irti. Kyllähän minä siihen uuden saan tilalle, mutta eri asia onkin sitten onko mulla samanlaisia tippejä tai muutenkaan samanlaista matskua kun niiden kynsien tekijällä? En ole vieläkään hänen kynsiä nähnyt, etten voi edes suunnitella mitään valmiiksi :D Sen verran lupasinkin, että siitä saadaan ainakin samanmittainen kuin muista, muuta en voi tällä vähällä kokemuksella luvata...

8 kommenttia:

  1. Mitenkähän mä muistelen lukeneeni jostain toisaaltakin, että tuon laatan kuvioiden kanssa olisi ollut ongelmia?

    Niin, ja tsemppiä huomiseen koitokseen:) Muakin jännittäisi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä kyllä yritin monella eri lakalla ja parilla leimasimella... Pitänee jatkaa testailuja ;) Joo, kiitti tsempistä, tulee tarpeeseen :D

      Poista
    2. Tuolla oli ainakin aiheesta http://just-the-nails.blogspot.fi/2012/09/follow-that-unicorn-on-road-to-love.html

      Poista
    3. Kävin katsomassa, ja juurikin samat tuntemukset mm. kamee-kuvion kohdalla. Kiitos linkistä! Yritin eilen hetken googletella kommentteja laatasta, mutten löytänyt :)

      Poista
  2. Ihanat väriyhdistlmät!

    Mä en ole vielä kokeillut tota laattaa. Olin vain kauhuissani noiden kuvioiden koon takia. Ne on valtavia! Mulla ei varmaan mahdu kokonaisena sammakko ja kamee -kuvio muuhun kuin peukaloon. T. Pienisorminen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Ne oli kyllä yllättävän isoja, mulla onkin niin leveät lapiot että vaivatta mahtuivat, mutta tuon tekstileiman pituudesta oon huolissani. Ei jäänyt milliäkään ylimääräistä :D Onko siinä sun laatassa joku lommo, kun mulla on tässä? Oon miettinyt, pitäisköhän palauttaa... Se ei häiritse muutakuin korkokenkäkuvaa, mut silti.

      Poista
  3. Oisko peukku ja nimetön pikkusen liikaa, tai ainakin niitten leimat, tai leimojen sävy.
    Muutoin kyllä tyksin lilan ja hopean yhdistelmästä. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näissä tuntui kyllä kaikki värit riitelevän keskenään :D Ja pitänee valita ensi kerran joku toinen lila lakka tuon OPIn alle, kun tuollanen harmahtava sävy ei mulla toimi :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)