10 lokakuuta, 2012

Harmaata ja hohtoa

Taas siirtokuvat käytössä. Nämä kyseiset kuvat on aika hankalasti yhdistettäviä väreihin, joita yleensä käytän, niin pääsivät käyttöön nyt, kun lakkasin värillä, jota en yleensä käytä :D

Ostin tämän Suzi Takes the Wheelin alesta, ihan vain koska oli OPI -30% :D Arveluttava harmaan sävy, ja omistankin toisen harmaan ennestään Touring America -kokoelmasta, French Quarter for Your Thoughts. Tämä on aika lähellä sitä, joskin vielä harmaampi kun toinen on beigempi.

Perushyvää OPIa tämä on, kahdella kerroksella upea tasainen pinta. Nämä siirtokuvat olivat harvinaisen hankalia käyttää. Olen vastaavaa tavannut vain Sinan siirtokuvilla, en aiemmin Chez Delaneylta hankituissa. Pitkähkönkään vettymisajan jälkeen eivät irronneet arkista liu'uttamalla, vaan niistä sai rapsuttaa kulman irti ja kuoria taustapaperista. Eivätkä liukuneet kynnelläkään toivotusti, vaan oli asettelu vaikeuksia, eivätkä ihan nappiin menneetkään.

Olin ajatellut olevani valmis kuvien kiinnittelyn jälkeen, mutta kynnet ovat venähtäneet niin pitkiksi, että kärjet näyttivät hassuilta kun olivat ilman mitään. Laitoin sitten kärkiin ja kuvien ympärille Shine of the Timesia.





-Orly, Bonder
-OPI, Suzi Takes the Wheel, 2 kerrosta
-siirtokuvat
-essie, Shine of the Times
-Seche Vite

Jostain syystä olen ottanut aluslakan mukaan kuviin, mutten päällyslakkaa kuitenkaan :D Pitääkin alkaa kuvata taas kaikki mitä oon kynsille laittanut, niin saisi ehkä tarvikekuvastakin mielekkäämmän kun oon kuitenkin kaikki aina listannut ;)

En uusinut tänään lakkauksia, huomenna olen menossa yövuoroon, että päivällä pitäisi uusia jos meinaa. Tuntuu kuitenkin oudolta alkaa keskellä päivää lakkauspuuhiin, joten saa nähdä mennäänkö näillä vai sitten jollain ihan yksivärisillä perjantaihin asti :D

8 kommenttia:

  1. Nätit on! Jostain syystä harmaa kynsillä vetoaa muhun, toki kuviot päällä paremmin kuin paljaaltaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Itsekin alan jollain tasolla jo tykätä neutraaleista väreistä kynsillä, vaikka kirkkaat ja puhtaat värit on enemmän mun juttu :)

      Poista
  2. Kivan simppelit nuo kuviot, mutta tuo kuitenkin heti ilmettä kynsiin. Mulle tuli tunne, et mulla ehkä on tollaset siirtokuvat... Tai tosi samannäköiset :D Ja mietin tuolla Essiellä lakkaamistakin, pitänee vähän kopioida. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vapaasti kopioitavissa ;) Mä tykkään valtavasti näistä kuvioista, haasteen vain tuo ruusujen värimaailma. Pitänee tilata pelkkää pitsikuvaa, niin olis enemmän vaihtiksia :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitti! Jännän samea tuli harmaan lakan päällä tuosta essiestä :)

      Poista
  4. Ooh! Nää on kyllä tosi nätit. Ihana yhdistelmä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Shine of the Times teki kyllä taikoja tälle(kin) lakkaukselle :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)