01 heinäkuuta, 2013

Tilanteeseen sopimatonta

Periaatteessa hävettää hävettää esitellä näitä. Kynsissä ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta nämä olivat vain tilanteeseen niin epäsopivat.

Olin odottanut Rock the Beachiä kuin nousevaa kuuta. Kynsien suunnittelu olisi pitänyt varmaan aloittaa myös jo talvella, koska kun sain nipistettyä tunnin aikaa kynsille, niin mitään en keksinyt. Niinpä nappasin vain näyttävimmän kokeilemattomista lakoistani, ja lakkasin sillä.

Tässä pelkkä lakka, erittäin kaunis China Glazen Infra Red Hologlam-kokoelmasta.


Mun oli tarkoitus leimata tämä, mutta leimaus ei sujunut yhtään. En ehtinyt alkaa taistelemaan, niin päätin käyttää mustia pitsimäisiä siirtokuvia. Valitsin mustan, koska sama mitä mulla on päällä, joku vaate tai asuste on ainain musta.

Mun oli vaikea päättää, miten asettelen siirtokuvat, niin asettelin niitä sitten eri kohtiin. Näille olisi vain saanut olla aavistuksen lyhyemmät kynnet, kun tyhjää tilaa jäi valtavasti :D Laitoin sitten hopeiset niitit täytteeksi.





-Color Club, Stuck on You
-China Glaze, Inra Red, 3 kerrosta
-siirtokuvat*
-2mm hopeiset niitit**
-Seche Vite
*tuotteet Adeninasta

Periaatteessa ihan kivat kynnet, oltiin tosiaan reissussa kolme muutakin päivää, ja nämä oli toisaalta joka tilanteeseen sopivat peruskynnet. Niitit pysyivöt kynsillä hyvin, ja koko lakkaus kesti kulumatta sen verran mitä tarvitsi.

Pakko vähän hehkuttaa Rock the Beachiä. Edellinen kokemus festareista Helsingistä on viime kesän Sonisphere, johon lähdin varta vasten Metallicaa katsomaan. Sonispheressä ei järjestelyt toimineet, oon niin katkera, kun koko Amorphiksen keikka meni silloin juomia jonottaessa. Lisäksi vessajärjestelyt oli juurikin sieltä, en ala niistä tässä kertomaan.

Mutta Rock the Beachissä toimi kaikki. Nätin kävelymatkan päässä keskustasta, ihana hiekkaranta jossa saattoi kävellä avojaloin ja kahlailla, sekä toimivat järjestelyt kaikin puolin. Mihinkään ei tarvinnut ainakaan keskiviikkona jonottaa. Hyvä näkyvyys lavoille joka suunnasta, ja mahtavat artistit, lisäksi ilmakin oli kohdallaan. Parhautta :)

8 kommenttia:

  1. Miksi oi miksi ton Infra Redin pitää näyttää noin kivalta! Se on varmaan pakko vielä tuosta kokoelmasta hankkia....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin ensin Hologlamien kanssa, etten tarvi niistä yhtäkään. Nyt on kuitenkin jo kaksi, ja oon niin ihastunut kumpaankin :D Arvoin hetken tämän ja Electra Magentan kanssa, johon ihastuin sun blogissa. Päädyin kuitenkin tähän, kun tämä on vadelmaisempi :)

      Poista
  2. Tuo China Glacen koko sarja näyttää niin herkulliselta etten oo itse osannut päättää ollenkaan mitkä niistä hankkisi, vissiin sitte kaikki. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ensin halunnut näistä mitään, mutta niin vain alkaa näistäkin yksi toisensa jälkeen himottamaan ;D

      Poista
  3. Minusta nämä ovat hienostuneesti rock -kynnet, eli hyvin ovat sopineet tilanteeseen ;) Olin itsekin viime vuonna Sonispheressä ja jätin tänä vuonna tuon Rock the Beachin väliin sen takia, koska pelkäsin että järjestelyt ovat yhtä surkeat kuin Sonissa...Mutta olen kuullut vain positiivista palautetta festareista :) Saa nähdä järjestetäänkö ensi vuonna uudestaan vai olikohan vain yhden kerran juttu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toisaalta pinkki ja musta rokkaa aina ;) Mä en keksi mitään huonoa järjestelyistä, että ihan mahtavaa oli! Ehdottomasti menen ensi vuonnakin, jos vain järjestetään :) Sonispheren kanssa joutuu tarkkaan miettiä ;D

      Poista
  4. Omnom tota lakkaa, se on kyllä niin kaunis! Koristelut natsaa ihan passelisti:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)