27 elokuuta, 2013

OPI Red

Edellisten feilausten tilalle hieman mieluisammat lakkaukset, vaikken ihan innoissaan näistäkään ole :D

Päätin kokeilla joskus keväällä tilaamaani OPIa, OPI Red. Jotenkin kesällä ei ole tullut mieleen puhdasta punaista kynsille laittaa. Lakka oli oikein hyvälaatuinen, melkein yksikin kerros olisi riittänyt. Totesin kuitenkin sen liian tummaksi/syväksi punaiseksi mun makuun, tykkään enemmän kirkkaammasta punaisesta. Periaatteessa haluaisin tämän lakan pitää ihan nimen perusteella, mutta ehkä menee vaihtoon silti ;)

Punaisen kanssa kun tykkään mustaa ja strasseja yhdistellä, niin niitä tälläkin kertaa.

Ja tottakai kärjetkin kaipasi vielä hieman huomiota. Passion for Nails'in Suvi oli laittanut tekstuurilakkaa kynsien kärkiin, ja mulle näin tekstuuri- ja töpöttelylakkojen ystävänä oli mieletöntä tajuta, että näinkin voi tehdä :D Laitoin päällyslakan, koska tekstuuri vain oli kuivana niin eri sävyinen kuin pohjalakka, niin oli pakko.



Nämä siirtokuvat ei ihan tähän sopineet, mutta hiekkalakka ja strassit sai mut pitämään tätä lakkausta jopa pari päivää! ;)

4 kommenttia:

  1. Mä tykkään tuosta punaisesta, tosi kaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon enemmän kirkkaampien punaisten ystävä, tai sitten pitää olla oikein tummanpunainen. Tämä välimalli ei ollut mun juttu :)

      Poista
  2. Upeen värinen punainen, iskee kyllä muhun :) hyvin sopii myös tuo hiekkalakka tuonje kärkiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et olis halunnut vaihtaa tätä johonkin? ;) Tuo hiekkalakka oli kyllä hyvä juttu, saa käytettyä niitä useamminkin :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)