13 joulukuuta, 2013

Seuraava heräteostos

Seuraava heräteostos, Rimmelin Cosmic Dust tekstuurilakka Total Eclipse. Tämä oli oikein mieluisa, kaunis, lähes mustapohjainen lakka, jossa turkoosia/vihreää glitteriä. Tällä kertaa oli hyvin onnistunut ostos :D


En meinannut keksiä koristeluita, koska en halunnut kokokynnenleimaa. Sit tajusin, että voinhan mä leimata jotain pienempääkin :D Mulla on vain kohdistamisongelma, joka ei isojen kuvioiden kanssa niin hyvin näy. Päätin silti yrittää. Leimauslakaksi valitsin violetin, koska se mun mielestä käy hyvin turkoosin kanssa.




-Orly, Nail Armor
-Rimmel Space Dust, Total Eclipse, 2-3 kerrosta
-China Glaze, Harmony
-iso leimauslaatta J, jonka sain Hannelelta swapin kautta
-Konad, m4

Ehkä alan taas harjoitella pienempien kuvioiden leimaamista pienemmällä stampperilla. Olen vain jämähtänyt kynnen peittäviin kuvioihin, koska ne on helpompia ja yleensä näyttävämpiä. Jos olen halunnut kuviota vain osalle kynttä, olen turvautunut siirtokuviin. Mutta ehkä se tästä, pikkuhiljaa :)

10 kommenttia:

  1. Kauniit, värit sopii nätisti toisiinsa! :)

    VastaaPoista
  2. Sanoisin, että oikein passeli heräteostos! Oon katsellut itsekin, mutta jostain syystä jäänyt omalta osalta ostamatta. Ehkä alelaarista sitten..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä oli kyllä onnistunut, vaihteeksi :D Jäin kaipaamaan nyt lisää näitä :)

      Poista
  3. Nätti lakka ja nätit kynnet :)

    VastaaPoista
  4. Kauniit! Eclipse on hyvin samanlainen kuin IsaDoran Emerald Crush.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Aika samalta näyttää, ja näissä Rimmeleissäkin on yhtä kiva suti kuin IsaDoralla, nämä on vain halvempia ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)